όνειρα αστυνομικά


-  Καλημέρα μαμά


-  Καλημέρα αστέρι μου

-  Σήμερα είδα ένα υπέροχο όνειρο, αλλά δεν μπορώ να σου το πώ..


-  Έλα πες μου το μυστικό σου;

- Θα σου το πω αλλά δε θα το πεις στην αστυνομία, σύμφωνοι;


- Τι είναι αυτά που λες καλό μου; γιατί να μαρτυρήσω το όνειρό σου στην αστυνομία;..

- Μαμά εγώ ονειρεύτηκα τον μπαμπά μου τη νύχτα, ονειρεύτηκα οτι παίζαμε και τραγουδούσαμε και γελούσαμε, αλλά φοβάμαι τώρα που στο λέω γιατί η απόφαση που έχεις μέσα στην τσάντα σου γράφει ότι τον μπαμπά μου θα τον δω το Σάββατο, ενώ εγώ τον ονειρεύτηκα χτες που ήταν Τρίτη. Μαμά σε παρακαλώ άσε με να ονειρεύομαι τον μπαμπά μου τις Τρίτες...

 Panayiotis Gouveris

0 σχόλια:

Τα σχόλια στο blog υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων (αστική και ποινική) βαρύνει τους σχολιαστές.Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μαζί μας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.